Neovisno o predmetu kupovine, može se dogoditi da kupac zna više od trgovca, pogotovo kad se radi o hobistima itd, ali svaki trgovac bi trebao znati bar minimum nekih stvari. Ok jbga tete u Mullera imaju tonu asortimana i normalno je da nece znati pjeni li bolje Tabac od Wilkinsona (ili bi to trebali znati svi?

), ali tipa od jednog ShaveLoungea ili Connaughta očekujem da znaju odgovoriti na bar 80% mojih pitanja ili više. Što najšečće i je slučaj, po mom iskustvu. To je ono što čini dobrog trgovca i rezultira boljim poslovanjem. Ne mora nekog nešto zanimati da bi znao nešto o tome. Ja sam radio kao konobar i nisam imao pojma o vinima a morao sam služiti svakakve face, dekantirati, preporučivati, pogoditi što kome paše. Naravno da sam se potrudio i uložio u sebe da naučim nešto. Nisam mogao samo reći: a ja vam to ne znam, ne pijem vino. Naravno da će doći neki profesionalac i znalac i znati više od mene, što on može vrlo brzo shvatiti ako želi, ali ja ću dati sve od sebe, makar se šarmom probati izvući, odnosno pokazati da mi je stalo. Što često nije slučaj. U financijski aspekt koji motivira ljude da se trude neću ulaziti (često poznata logika - nemoš ti mene toliko malo platit, koliko ja mogu malo radit).
To je moje skromno mišljenje.
Što se tiče brice - da je to bila kvartovska frizerka koja odradi jedno brijanje mjesečno ne bi riječ rekao. Ali radi se o brici koji radi u BARBERSHOPu. Na logu mu je prikazana britva. Dakle, od njega očekujem da zna nešto o tome. Nije da je to pitanje usporedbe MartinDeCandrea i PannaCreme nego poznavanje osnovnog alata njegovog zanata. Nemam ništa protiv marketinga i reklame, Barbershopovi su sada IN i to ide, ali očekujem da čovjek zna o tome što nudi.
Nemam ništa protiv tog brice osobno, dapače i dalje ću se šišati tamo.
